განმავითარებელი შეფასება
|
კიტერიუმები
|
4
|
3
|
2
|
1
|
ინფორმაციის კლასიფიკაცია, ანალიზი და სინთეზი
|
მოსწავლის მიერ შეგროვებული ინფორმაცია სრულადაა აღწერილი, არ შეიცავს შეცდომებს,
|
მოსწავლის მიერ შეგროვებული ინფორმაცია სრულადაა აღწერილი, შეიცავს მხოლოდ მცირედ
შეცდომებს
|
მოსწავლის მიერ შეგროვებული ინფორმაცია არ არის აღწერილი სრულად
|
მოპოვებული ინფორმაცია მხოლოდ მინიმალურად არის აღწერილი.
|
|
ტექნოლოგიების ფლობა
|
სწორად აღწერს ცხრილის და სწორად წარმოადგენს სვეტოვანი დიაგრამის სახით
|
მცირედი ხარვეზებით აღწერა
ცხრილისა და სწორად წარმოადგენს სვეტოვანი დიაგრამის სახით
|
მნიშვნელოვანი ხარვეზებით აღწერს ცხრილისა და არასწორად არის წარმოდგენილი
სვეტოვანი დიაგრამის სახით
|
მნიშვნელოვანი ხარვეზებით აღწერს ცხრილისა
დამნიშვნელოვანი ხარვეზებით
არის სვეტოვანი დიაგრამა წარმოდგენილი
|
|
პრეზნტატორის შეფასება
|
საუბრობს გამართულად, გასაგებად აყალიებს პრეზენტაციას
|
საუბრობს გამართულად ბუნდოვნად აყალიბებს პრეზენტაციას
|
საუბრობს მცირედი ხარვეზებით
და ბუნდოვანია პრეზენტაცია
|
საუბრობს მნიშვნელოვანი ხარვეზებით და გაუგებარია პრეზენტაცია
|
Sunday, October 21, 2018
ტრენინგის მეექვსე დღე
დღეს ძალიან ნაყოფიერად ვიმუშავეთ, განვიხილეთ შეფასების რუბრიკები, სხვადსხვა სახის შეფასების ტიპები, ვნახე პრეზენტაციები, შევქმეით შეფასების რუბრიკები. დავიწყეს მუშაობა სასწავლო პროცედურების გაწერაზე
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment